Min dag idag

Skönt m semester. Sovmorgon. Fast tyvärr kunde jag inte sova men skönt ändå. Jordgubbar till frukost. Skulle lätt kunna leva på dessa röda gubbar.

Tömkörde v.v, idag var han fin =) Igår trodde jag han var nära döden.... Tur att det kan ändras!Förgiftat ogräs, putsat lite fönster, rensat ogräs, donat lite helt enkelt. Köpte svart tyg som jag skulle sy till o ha under trappan, det förra krympte i tvätten :( Slutade med att Roger, min lilla älskling syr :) Fast nu tar han visst siesta...? Hmmm :(

Duktig New Forest med ryttare trimmade jag lite på ridbanan. De ska ju på SM! Gav kissen lite mat o plockade MÅÅÅÅNGA fästingar. Kollade om tvättmaskinen kommit, det skulle den göra idag. Vad tror ni, var den där?

Kommentarer

  1. NF-ponnyryttarens mamma21 juli 2010 kl. 21:54

    Tack för VBTrimmare och VBLisa!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb