Cyklisten


Seb sov över hos Noa igår, å då ville han ha dit sin cykel. Så snälla pappan cyklade dit den o sprang sedan en runda. Visst är han söt =)
Häst-Marie kom på besök å så hux flux hade vi fest, bidde en del andra oxå. Sånt gillas!
Idag började vi med frukost i Glosäng, mysigt. Sen har jag ridit lite, måste trimma nu, Lisa kommer i morgon o tävling till helgen.
Var precis å köpte färg till mina fönster, men jag tror jag tar en sväng till Jöns istället för att jobba. Seb har fortfarande inte kommit hem o Mira är hos Signe, Roger kör enduro, så Smilla o jag är lite ensamma. Lite tråkigt faktiskt.

Kommentarer

  1. Snäll pappa :)
    Träffade Seb idag, i Kosta.

    SvaraRadera
  2. Och vi saknar er :)
    Sommar sommar är underbart
    kram å puss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb