Gott o blandat

Nu har jag sålt Smillas vagn. Lite sorgligt allt. Kommer ju behöva den i sommar. Men vi lånar Signes =)

Idag när jag var o red såg jag tre jättesmå kid. Sååååå söta! Har aldrig sett så små innan.

Igår kollade jag Janni igen. Ingen brunst så på torsdag ska jag se om jag kan spruta igång henne! Ny koll på måndag, då ridlägret börjar. Behöver nog klona mig lite...

2 sommar jobbare på LHK. Jobbat i 2 dagar o de är redan less på att måla. Men ibland får de måla vitt o ibland rött. Ombyte är ju skoj...=)

Kommentarer

  1. Nänä på söndag kväll vill vetto träffa janni, så du behöver inte klona dig...hahahhha

    SvaraRadera
  2. Men det var ju lite bra i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Då blev den såld till slut i alla fall ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb