Tisdag


Idag kom den här tokstollan o bjöd på underbart god fika. Hon messade o frågade om vi ville ha god eller nyttig... Konstig fråga... Tack snälla IDA!
FInt väder hela dagen. Nästan. Jag lyckades rida då det regnade. Har en ny tränare. Hon heter TESSAN! I like =)
Tycker oxå om att jag har en vän som ibland är vimsigare än mig. Tur att man finns där då o ställer allt tillrätta =)
Morgondagens Idrott möte hann vi oxå med. Planerade LHK-dan som blir den 19 juni. Glöm inte detta folk!
Nu ska jag tillbaka till det kära stallet, tredje gången gillt, för att löshoppa JAFAR. Vi har nu fått plats på 3-års visningen på fredag. Spännande!

Kommentarer

  1. Ja vad ska man säga!! Det bara blev så!
    Sara

    SvaraRadera
  2. Hoppas hon inte var där på kvällen, för jag var sååå nära att åka ner till dig och säga hej men var för hungrig så jag åkte hem istället :(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb