SSS nästa?

Har precis avslutat ett hysteriskt anfall över alla leksaker som fanns överallt förutom där de skulle vara. Städade ju förfasiken i lördags o därefter har vi ju inte varit hemma. Konstigt. Är rädd för att ett likadant kan komma om ett par dagar igen... Barnen fick inte gå o lägga sig förrän allt (ja det mesta i alla fall) var på sin plats!
Innan detta har jag hunnit med att jobba, rida lite på olika ställen, provat ett Back on track täcke som passade så nu blir det köp =), bjudit drygt ett halvt dussin på pannkakor o ett tävlingssektionsmöte där vi hade mycket att bestämma. Nu ska jag bara vika tvätt oxå men om jag sitter här ett tag till hinner nog R före...

Kommentarer

  1. He he he låter som en god idé, sitt du kvar! Ja, det är konstigt, min tvätthög har legat i, tja minst 1 vecka, men den e lika stor än...:(

    SvaraRadera
  2. BAck on track är bäst=) Tuva är inbäddad i Back on track... Och jag med för den delen=) Köp, köp, köp...
    Gott med pannkakor=)

    SvaraRadera
  3. Han hinner aldrig före dig....
    Sara

    SvaraRadera
  4. Finns det män som ingriper i tvätthögen?!?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb