Min tisdag

Hopptränat Chatte för Bella. Riktigt duktiga var vi =) Övat på Gullans o mina galoppombyten, måste ju visa för Lisa att jag gör min läxa, men hon kommer ju redan nu på lördag. Hmm, ja ja, det gick helt ok idag. Å eftersom jag är på kolmården på torsdag då Jafar ska gå 3-års test fick jag tvinga upp Gunnel idag. Hon får visa honom o har aldrig ridit honom innan... Men hu så fin han är!!! Visst har jag en bra känsla när jag rider honom, men han var kanon fin under ryttare =) Synd att jag inte kan vara på två ställen samtidigt, lite bättre än G hade jag nog kunnat visa honom... Men hon är en krutkärring. Har inte ridit aktivt (kanppt alls kan man säga) på flera år o hon är ju inte purung heller. Men hon blev alldeles stött på mig när hon fick reda på att jag bremsat hennes lilla älskling. Stackarn...
Hmm, märker ni att det är VÄLDIGT mycket häst snack här? Händer inte mycket annat... Jo då, alla barnen har spelat fotboll (även Smilla) o R har LAGAT MAT=)

Kommentarer

  1. Å så synd att hon inte vill sälja honom till mig ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb