Kolmården i morgon-dagis resa.

Kurs idag, hoppning handlade det mest om. Mycket bra var den. Tanken är ju att jag ska diplomera mig sen förstår ni.
Bidde lite shopping på vägen hem, bytte ett par skor på Stadium som blivit lite väl slitna bara på en månad. Inga problem på Stadium inte. Nice! Passade på att köpa mig en bikini på samma ställe, ska inviga den i morgon då vi ska bo på Vildmarkshotellet i Kolmården. Tror jag kommer uppskatta detta mest:
Eftersom jag var ledig från lektioner ikväll kunde jag se Sebastians match, riktigt duktiga var det o en underhållande match. Roligt!
Nu trodde jag att jag skulle få slappa till Greys, men jag har ju på något konstigt sätt sett de de visar nu, tredje veckan i rad =( Anledningen? Jo jag försökte ju titta på de jag missade när vi var i Thailand men något blev fel, såg helt enkelt kommande program...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb