Cowboy nästa?

40 minuter att fånga häst. Grrr. Å det är V.V vi pratar om. Han blev rädd för mig när jag var tvungen att jaga bort ett äckligt farligt sto å sen vågade inte han komma i närheten av mig. Vadå känslig? Löjlig snarare. Blev ingen ridning =( (Tobbe Larsson kan slänga sig i väggen, vadå gå åt motsatt håll? Tror han verkligen på allvar att det funkar...?)
Irritationen stannade kvar över lektionerna, 5 hade vi idag, pust. Men i alla fall sista gruppen verkade tycka det var bra när man var lite förbannad, de fick inte en lugn stund, he he. Å eleverna i första o jag tyckte att det bästa hade varit om de fick rida lektion varje dag =) Hur löser vi detta??? Mycket trevligt hade det varit i alla fall.
Ikväll visade de ett Greys som jag inte lyckats titta på innan, men jag hann inte med att titta på det, så nu får jag än en gång titta på datorn. Kanske lyckas hitta några fler som inte har visats än...he he ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb