Trodde det skulle bli en liten notis...


...men det blev en hel första sida... Synd bara att de tog det kortet där jag sitter som en kratta. Min dressyrtänare ringde i morse o sa att jag visst brukar sitta bättre, annars hade hon ju tjatat på mig om sitsen, det förstod jag väl? Hade ju andra bilder där jag var bättre, men de brydde sig mer om hästen är mig. Varför är det alltid så?
Men det var bra skrivet i alla fall, får se om det blir något skadestånd eller inte.

Skickade in min läxa ang. lekions pedagogik o planering o fick MYCKET VÄL GODKÄNT! Hi hi, man är ju som ett litet småbarn när man får beröm. Kan man aldrig få för mycket av, eller?

Nu ska jag baka paj, världens bästa tjejjer kommer till mig ikväll!

Kommentarer

  1. Hästarna är lite viktigare gumman lilla :)

    Pajerna var jättegoda!! Tack tjejer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb