SEMESTER

Vilket underbart väder det har varit idag!!! Faktiskt så man önskar man var på väg till fjällen i stället... :S
Idag har jag varit luuugn. Har varit jobbigt att få ordning på allt nu innan man ska åka å framförallt fixa allt inför T.L. Men nu känns det som om allt är under kontroll =)
Så om 9 timmar börjar vi vår färd mot THAILAND!!!
Ska försöka skriva under resans gång, men S o B har ju lurat ut oss i ödemarkerna =) så hur stor tillgänglighet det är till internet återstår att se...
Sköt om er alla så ses vi snart igen. Kramizar!
PS. Vi vill att snön ska vara borta när vi kommer hem!

Kommentarer

  1. ha en underbar resa!!!! kram till er alla

    SvaraRadera
  2. Sköt om er.. Vi vill se många bilder :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej

    Jag hade glömt min telefon hemma idag så såg inte ditt mess förrän halv fem.. men tack för anmälningen nu får vi hålla tummarna. Lämnade ni samma motivering som förra året ;)

    SvaraRadera
  4. Ha det gott! Kommer att sakna dig! KRam

    SvaraRadera
  5. Snön är kvar till midsommar !! Njut av värmen, säg inte det är för varmt, dåhar ni åkt till fel plats!! Jag (vi)tänker på er, och i synnerhet BARNEN.
    KRAMAR MORMOR, MORFAR.

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!

    I torsdags på lektionen kom inte Angelica så jag tog Valley. Åh, jag lyckades i galoppen, hon e underbar. Hon bjöd till och bara var så fin. Härlig känsla, nu e jag tog kär i Valley!! Hoppas ni har det gott. Kram Madde

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb