Hur mycket blod kan det komma från en näsa?

Hälsade på den här lilla godingen idag, det var ju ett tag sedan. Skulle ta en promenad tänkte jag, men han tyckte inte det var en lika bra ide´. Fick en smäll på näsan så blodet bara sprutade =(
Då kom kapsonet på. Jag vann =) Gunnel är trött på hästar så hon vill inte betäcka Janni (jag förstår henne), jag får ju gärna göra det men kan ju inte ha henne i stallet precis. BEHÖVER EN GÅRD NU!!!
Nu ska vi iväg o planera 40-års kalas. (det är INTE jag som fyller så MYCKET...)



Kommentarer

  1. Tänkte säga.. känner vi så gamla människor men då kommer ju herrarna (som fyller senare i år) endast säga att de ser så snygga och ungdomliga ut så jag säger inget... ;)trodde dock de hade fyllt 40 för flera år sedan... undra om de kommer ha varsin fest eller om det blir fest x flera .. för fest måste de väl ändå ha :)

    SvaraRadera
  2. just de ja, du har ju en gammal gubbe ;) hihi

    SvaraRadera
  3. Alla kan ju inte ha lammkött som du Malin =)
    Jenny; det gäller ju att bli bjuden oxå...;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb