Hoppträningstävling

Så här såg det ut förra helgen när jag hoppade. Ni ser hur fort det gick... :) Hoppade även idag efter alla andra. Som tur var Hanna kvar o sänkte först sedan höjde hon. Tyckte jag skulle sluta mesa på låga hinder :) KUL var det o TACK Hanna!


Filip på sin första tävling. Han stylade lite o hoppade med bara en stigbygel utan att ramla av =)
Elin hoppade fint med Grimner!
En mycket trevlig dag tycker jag!






När jag kom hem hade R o barnen byggt en igloo. Vi ska visst sova där i natt... Men vad duktiga de är!

Kommentarer

  1. Hoppas det inte börjar regna/snöa bara. Taket ser lite tunt ut.
    // Mia

    SvaraRadera
  2. hanna engstrand6 mars 2010 kl. 18:20

    hehe vsg annelie :) va så roligt så.. hoppas du får de roligt på din semester.. ska försöka att inte ta dö på nått i stallet under tiden :D lr några elever heller för den delen hehe ... :P

    SvaraRadera
  3. Men!!! Vilken fin Iglo :)
    Vad proffsig din man är....
    Jag visade M... se vad R kan... Han sa mmmm det kan du oxå göra, ut med dig i morgon ha ha vad rolig han var...

    SvaraRadera
  4. ja iglon tyckte de var kul att bygga, med soffa å tv bänk :)

    SvaraRadera
  5. Tja, om du nu måste ta död på något så har jag några förslag... he he

    Jo taket är under all kritik, men det är stjärnklart, tror inte heller det är så mycket mygg ute nu så vi klarar oss nog =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb