Halsningar fran Thailand.

Nu har vi kommit fram till bergen dar vi ska tillbringa var forsta vecka. Resan har gatt bra, vi badar, ater massa, solar, lite branda har blivit redan. Dar vi bor nu finns det inga andra turister sa nar vi kommer ner till byn tittar de pa oss som vi vore apor :)
Just nu har jag lanat dator av ett svenskt par som bor har, de har bott i T i snart 15 ar, sa mina vanner tycker det ar pinsamt att jag fragade om jag fick lana. vada bloggoholic...?
Far se nar jag kan sno till mig en dator nasta gang. Men hoppas mina vanner mar bra, att hasten skoter sig, eleverna inte ramlar av for ofta o att vikarien ar snall :)
Stallet vi bor pa heter Soi Dao som betyder hamta ner stjarnorna. Fint va?
Lee gon (hej da)

Kommentarer

  1. Jag tycker du gjorde rätt i att låna dator. Vi vill ju me få njuta av er resa :)

    SvaraRadera
  2. Det låter ju helt alldeles underbart :) Inte att folk tittar på en som om man vore en apa förstås, men det andra :) Hoppas att du badar, slappar, äter, dricker, solar lite för mig oxå, jag behöver det! Hoppas att höra från er snart igen! Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att höra nått från er :)
    Tycker att du är helt vanlig som vill blogga lite vadå bloggoholic???
    På E och E ridlektion har allt gått jätte bra E red kanon bra på Kelly hon var så lycklig:)
    Ha en fortsatt skön semester kram...

    SvaraRadera
  4. Gud vad det låter underbart.
    Hur många grader har ni i Thailand, på land och i vattnet?
    Här hemma är det ganska fint på dagarna med sol men det fryser på på kvällen så det är isfläckar på vägarna där man ska rida.Det är ok bakom ridskolan än så länge men vägen dit är inte rolig.
    Din lille häst mår fint,Marie var uppe hos honom ikväll.
    Fortsätt och njut.
    Kram Åsa T

    SvaraRadera
  5. Min bror med familj har varit i Thailand i 3 veckor... Dom bloggade varje dag minst en gång om dagen! Till och med när dom var på Koh Lanta! Finns ingen ursäkt för att inte blogga... har du inte med laptoppen så är du ingen riktig blogoholic=) Kram Hoppas ni har det undebart!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb