Nu är jag oxå trött på denna vinter!!!

Ingen mat i balrivaren i morse. Då kan man ju tro att det bara är att lägga in en ny. Jodå, så fort man fått bort all snö som är i vägen så! De stackars hästarna fick vänta nästan en timme innan de fick mat. Å allt var fruset. Vattnet, tom vattnet i spannarna, dörrar, mina fingrar. Grrr:( VILL HA SOMMAR! Men sen red jag en tur i skogen, å det var ju skoj i snön förstås...:)

Börjar bli orolig för Cliniken med Tobbe. När vi har en vanlig teori lektion kommer det ju lika många som anmält sig nu, när Anders kom var det över 70 pers. Varför anmäler ni er inte???

Kommentarer

  1. mm dåligt tycker ja. tycker det ska bli riktigt kul att se honom å S är överlycklig!!

    SvaraRadera
  2. I dag har det anmält några stycken...så det är på G!!!
    //Tina som överlevt alla timmar i ridhuset i dag

    SvaraRadera
  3. Annelie! Jag vill komma och kolla på tobbe! Jag ringer dig imån så få vi bestämma hur vi ska göra med betalningen (:

    / Elin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb