Lite blandat

Aj aj aj ont i mitt ben i dag :( dåligt humör blir man på då. Detta trots att Natte o jag bockade en runda på en gul o en grå i skogen. Då var det mycket skratt :) Var inte sugen att ha lektioner idag (detta ska man säkert inte skriva när ens elever läser) men som vanligt tyckte jag det var skitskoj! Sista gruppen kallade vi in några proffs, å vad händer då? Jo alla rider som om de vore proffs :) Även hon som var sur o kom med en massa undanflykter red kanon =)
Avslutade dagen med ett litet hetsigt möte. Ingen som kunde ta stall-jouren ett par veckor=jobbigt läge. Men alla samsades o löste det tillslut. Hoppas alla blev nöjda...
Min kära vän red "hennes" häst idag. I vanliga fall galopperar hon inte för han går inte bra. Idag galopperade hon inte för han gick bra o hon var nöjd då... Puss på dig gumman, kul att retas ;)
Å hur mycket snö som helst har kommit. Igen. Men fick i alla fall skjuts hem av en privatis. Tack!

Kommentarer

  1. Bortskämda endel är!!!!Ingen som kunde ta stalljouren????Vad är det jag läser????Varför har man häst då???Kom hem till mej o ta hand om mina hästar o kor nån dag så kan ju jag få va ledig,för jag har inte luuust.....Skaffar man djur så får man ta hand om dom!!!Och så många som det är i stallet dessutom...Jag tror månen trillar ner.....Ursäkta,men jag va tvungen....:(/Malena

    SvaraRadera
  2. Jo så kan man känna det ibland. Denna gången var det faktiskt för folk skulle iväg, alla samma helger. Lite jobbigt. Men vi pusslade ihop det =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb