Började häst dagen mad att klippa hästen, eftersom det var äntligen lite mildare... Nu är det kallt igen... Stackaren kommer frysa :(
När jag gjort det tog jag en tur på fältet. Helt underbart att trava i den djupa snön, kändes som man svävade :) Fattade galopp, å oj, hästen fick panik o började skena. Det var väl snön på magen eller nåt som var läskig, vad vet jag . Men det var länge sedan jag var så rädd! Skrittade hem sen...







Sen ringde denna man; TOBBE LARSSON!!! Förhoppningsvis kommer han till LHK i mars. Ska bara fixa en sponsor :)
Avslutade dagen med en konstig lektion. Började med markarbete, gick över till ren dressyr o avslutade med hoppning. Det gäller ju att vara flexibel ;)

Kommentarer

  1. På ren svenska, så var lektionen kul som f-n!! Tycker nog ändå att det var lite roligare igår (onsd.) Det är precis som du sa: -"Att rida é bra för själen". Nä, nu ska jag sova och drömma söt om någon spännande hopptävling där jag och Apper går till omhoppning :) :) :)!!!! ..... ja, jag vet det är lite 14-is varning på mig, men det bryr jag mig inte om för jag mår så bra av det!!! Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Några här blev jätteglada ! För han är ju världens bästa ryttare eftersom han kan få sin häst att gå på bakbenen ;)

    SvaraRadera
  3. Lektionen var hur kul som helst. Det är såååååå kul att hoppa lite. Börjar få rejält ont i kroppen. Sara

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb