Snygga Mira

Råkade bli ett besök på Salongo igår. M brukar j få klippa sig hos mormor men nu blev det både sned lugg, flätor, stjärnor, färg o glitter. Hon låter väl aldrig mormor klippa henne mer. Å frisören var ju såååå sööööt. "Jag vill se ut som hon..."

Därefter tryckte vi på en ridhjälm över allt detta fina (!) å åkte till Lillebror. Söta Tova följde med (annars ville inte M...) Men T skulle INTE rida. Gissa vem som travade sen o ville rida på den bruna stora oxå?
Ikväll är det Kosta Art Hotell som gäller. Nice!

Kommentarer

  1. ha ha kul att du fått bli ponnymamma :) blir säkert en sån där hemsk ponnyförälder på tävlingarna sen ;)

    SvaraRadera
  2. Kan jag inte tänka mig...;) Vora bra om dina oxå ville rida, då kunde vi hjälpa varandra. Hon lyssnar liksom inte på mig. Grrr...

    SvaraRadera
  3. Jag vill bli ponnymamma men måste nog bli en rik sådan så jag med kan ha häst ;)

    SvaraRadera
  4. Nä jag tycker det är så skönt att få vara i stallet själv ;)
    men de får följa med ngn gång ibland :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb