Min modell karriär....























Kommentarer

  1. Herregud vad ovanligt att se dig så sminkad o sådana foton ;) Men bra bilder!!

    SvaraRadera
  2. Jättefina! 3:e, 5:e & sista kortet är det något extra bra med :) :) Nu får R hålla hårt i dig....

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Kanske blir en modell karriär ändå. Du kan ju köra det på vinter halvåret när det ändå inte är så kul att vara i stallet, för kylans skull. Mycket varmare och skönare arbetsplats antar jag.
    // Mia

    SvaraRadera
  4. Du har ju valt fel yrke!!!!Men var är bikinibilderna???;)/Malena

    SvaraRadera
  5. När kommer bikinibilderna? ;)

    SvaraRadera
  6. Det bidde inga bikini bilder. Fotografen svimmade när han såg mig...;)
    Idag då det är -22 så känns det faktiskt trevligare att vara modell än att jobba i stall. Fast det är klart, skulle jag vara det får jag säkert vara ute o modella ändå...

    SvaraRadera
  7. Du är ju URSNYGG!!! Jätte fina bilder..

    SvaraRadera
  8. Va fin du är Baby, å smink me.. Å du suddade inte bort de?? =)
    Stolt över dig. =D
    Fan va muskulös du ser ut..

    Jättefina bilder. =)
    kramis Natte

    SvaraRadera
  9. Tänk käre du va smink kan göra ;)

    bra bilder!

    Tyckte om tröjan med rött.

    SvaraRadera
  10. Suddade lite ;) Såg ju ut som värsta horan... Men det bidde ju bra =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb