Kosta Art Hotell

Här ska vi bo i helgen :) Romantisk(?) weekend med några vänner. Vi ska sitta i glasbaren, ta en drink. Ute poolen är kanske lite kall, ska man sola får man nog leta upp ett solarie. (undra om det finns?) Men vi får väl relaxa i inomhuspoolen o glutta lite på konstverken däri =)






Synd bara att min personliga huvårdsterapeut vägrar att behandla mig när jag väl kommer. Det är väldigt länge sedan vi hade en date så man kan ju tycka att hon borde vara där när jag för en gångs skull kommer. Men man får väl tolka det som så att hon tycker att jag är perfekt som jag är o inte behöver få vård oftare ;) Finns ju visserligen andra som jobbar där men vågar inte låta någon annan ta hand om min känsliga hud...he,he

Kommentarer

  1. Å så underbart det ser ut.. ta en glas åt mig me :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb