Dagen igår

#Red Nimbus. Tycker inte om att rygga...
#sprang omkring i stallet o åt en kall pizza.
#Tolkade med Ryan. Jag red, de andra åkte pulka. Fick vara på vägen, för mycket snö annars.
#Red Gullan i 15 min i ridhuset. Hon har inte varit där på ett halvår. Lilo tyckte hon såg ut som en fet gammal ponny.
#Hämta barnen på dagis, Mats tyckte jag luktade häst. (konstigt)
#Slängde alla kläder i tvättmaskinen. Tömde fickorna på hö o annat smått o gott, men tydligen INTE på telefoner =(
#Pannkakor lagades samtidigt som jag duschade, hängde tvätt, kollade mail mm. Men Elsa tyckte de blev goda, Mira tycker inte om pannkakor, Seb åt 4 innan han var tvungen att sluta äta för fotbollensträningen började.
#Hem till Malin för att fakturera lite. Så antagligen har det blivit mycket fel på de ni får nu, men det är bara att komma till mig o klaga =)
#Fick damp när jag tittade in i mina garderober. Städade ju där innan jul =( Finns det något odjur där inne tror ni som har som jobb att stöka ner?
#TV, sängen. zzzzz...

Kommentarer

  1. Du hinner mycket på en dag... Vad gjorde jag...

    SvaraRadera
  2. Det hinner aldrig bli långtråkigt!! :-)

    SvaraRadera
  3. GÄSP... Usch, vad jag får dåligt samvete över mitt gnäll!! Jag gör 1/4 av vad du gör och jag är bara trött & arg... Hur ska detta sluta!! Tur det är ridning imorgon, så man får en stund för sig själv... Tur att man har trevliga grannar som ställer upp med barnpassning!!!! :)

    SvaraRadera
  4. Om ni är lika tråkiga som jag o spaltar upp det på detta sättet har ni ju gjort lika mycket fast andra saker. Man gjorde ju faktiskt mer än så här.
    Gick på toa
    Pratade i telefon
    Var på internet
    Mockade
    mm
    =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb