Äventyrsbad i Kalmar

Bästa kortet först. PS;hon håller för näsan... Ser ni den höga trampolinen på 5 m man kan hoppa ifrån bakom? Jag gick upp o ner igen...pinsamt... Men hoppade på trean =)















Min gymnastiske man :) Puss <3






















Min vältränade man... <3






Efteråt blev det ett stopp på Hööks. Handlade massor på 50%. Då TJÄNAR man ju pengar ;) 2 shabrak, 2 tröjjor, en väst, ett par ridbyxor, rosa :) (inte till mig, födelsedagspresent i april...) tävlingsskjorta, broddar o lite till.
Sedan bjöd (blev näst intill tvingad ) broder på härlig pasta o lite TV-spel. Tack för idag!!!

Kommentarer

  1. Vilken härlig dag...
    Ja! R han är vältränad han.... =)

    SvaraRadera
  2. ÅÅ va kul att bada.. =)

    Förlåt, glömde svara på sms:et.. vet inte vad det är med mig.. men jag tar han gärna på torsdag.. =) mamma ska ta med termobyxorna till mig. Hahah.. Men ja mockar me och fixar maten. =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul ni har det!!! Ni är så duktiga på att hitta på aktiviteter med era barn!! Får nog ta oss i kragen och sätta fart....

    Kram Madde

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb