Vår julafton

Dagen började med att en tomtemor kom o hälsade på. Bjöd på skummissar. Fast de fick ringa på oss så vi kom ut ...

I väntan på tomten...

Först var han lite blyg...




Men sen delade han ut klappar som bara den, dök ner i säcken. Tomten i Lenhovda var VÄLDIGT trevlig. Lite skojsig liksom =)





Alla barnen kramade sen tomten o tackade för alla fina presenter. Även jag hade tydligen varit snäll... När Meagan kommer "hem" har hon förhoppningsvis med sig en kamera till lilla mig. Jag som inte ens knappt önskat mig en. (tänkte väl att det inte var någon ide´...) Men ingen blev gladare än jag. (R hade letat back on track täcke, men det fanns inga i Sverige)
Glädjetjutet från stora S när barnen fick ett wii var härligt att höra =) men han var faktiskt lika glad över legot, hjälmen, Ben 10 mm mm... (=alldeles för många presenter som vanligt)(kanske skulle maximera antalet presenter, endast en/pers?)
God Jul alla kära vänner!!!

Kommentarer

  1. Jaha, nu vill inte S leka med N längre.... :) he he Jag kan tänka mig hans blick!! Jag fick en ridhjälm av tomten, kan väl bara betyda en sak, eller hur??? Fick en Yoga/fitness matta oxå, vet inte vad tomten menar med det... Vi måste ta en fika imorgon och diskutera igenom allt vi behöver veta. Tro iåförsig inte att det blir några som helst problem med lilla S, ska bara bli så kul!!
    God fortsättning på er!!

    Kram Madde

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb