Suck

Min häst går dåligt. Blir så deprimerad :( Å nej, det är inte ditt fel Jenny :)

Kommentarer

  1. förstår dig min har me gått så dåligt sen ja hopptränade med dig du vet då va han fin men sen har de vart katastrof till idag..då var han fin!
    de vänder nog snart..han har juh sån duktig ryttare!

    SvaraRadera
  2. Va då dåligt???Nu får du förklara dej tack!!!/Malena

    SvaraRadera
  3. Dags för lite vintervila kanske? Trist med bakslag!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Förlåt mitt oklara språk imorse, hoppas du inte blev allt för ledsen på mig. Tusen tack för igår, du vet verkligen hur man får en på bättre humör. (sen var det ju kul att få höra att man var duktig..:) :)händer inte varje dag!! Tack för att jag får vara en del av ditt liv!!!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  5. Tja du vet, hänger i v tygel, allmänt stark, stressad.
    Ja, han ska ha vintervila nu, men frågan är om man ska kolla först ändå. Räcker förhoppningsvis m vila men tråkigt att först vila o sen se att man behöver åka iväg ändå :(

    Hmm Marina, känns ju bra att han blev sämre efter att ni tränat för mig :(

    Madde, tack för att du finns :)

    SvaraRadera
  6. Metacam! Antiinflammatorisk /smärtstillande Gav min pålle det i 10 dagar och så vilade hon i 3 veckor...SOM NY!!!! =)
    Kramis// Ida

    SvaraRadera
  7. hm ja man vet ju inte vad man ska tro ;) ups..

    SvaraRadera
  8. menade inte så han var bra då men inte sen des men nu har de vän lite tyckte ja, dock vara han lika tråk sark igår igen..lyckan varade inte länge..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb