Sista klubb tävlingen i hoppning för året

Det var många duktiga ekipage med, bla Pippi o Lilla Gubben, Robin Hood, Tomtar o Spindelgirl... Mira fick för sig i morse att jo, hon ville oxå tävla Lillebror. Inte för att hon har hoppat hästen någon gång, eller rättare sagt kanse knappt hoppat någon häst överhuvudtaget, å man skulle ju kunna tro att hennes mamma skulle visa gott föredöme å säga att hon måste öva lite först. Men näää... Hon var med, höll sig i mannen, styrde lite ibland o bromsade emellanåt för Lillebror tyckte allt att detta var skoj, det blev tom en liten rosett=) Smilla satt i T:s knä o sov o jag hjälpte barnen på utebanan. Allt gick bra=)

På morgonen var det gen.rep inför Lucia. Lilla Alice o Mira sjöng högst...:)

Kommentarer

  1. Hon var så söt lilla M.. Och så DUKTIG.
    Och jag höll mig varm och god med S i knäet super mysigt...

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅ,så duktig nu måste du va en stolt ponny- mamma!!!/VBM

    SvaraRadera
  3. Men å andra sidan så brukar ju Miras mamma också tävla hoppning så varför inte. Äpplet faller inte långt från trädet. Det gick ju jättebra. T tyckte Mira var bäst.
    Sara

    SvaraRadera
  4. Va roligt att hon ville tävla, jättegulliga och duktiga. Elin kunde tyvärr inte va med men det blir ju fler tävlingar nästa år.

    SvaraRadera
  5. Ja jag brukar ju tävla o inte träna...;)

    Förlåt VBM, gjorde inte som du sa... Klart jag är stolt:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb