Salongo

Ett litet besök hos Anne blev det igår. Lite stressigt att hinna dit, men det gick. Nu har jag en röd flamma i pannan... O MÖRKA ögonbryn... Men jag har ju mössa ändå :)
Mamma fick hämta barnen, Stig fick skjutsa Mira till lucian. Tur man har släkt o vänner!!! Vi han med en ridtur på Lillebror efteråt oxå. Vila kan man ju göra någon annan dag. R o S körde till hockeyn 2 ggr, den var visst senarelagd :S

Idag är det TEORI på ridskolan. Hoppas MÅNGA kommer. Men det är klart, folk har det kanske lite stressigt nu...

Kommentarer

  1. Och då undra jag genast....
    Finns det någon som kan ta Elsa med på lucian fredag... kanske du Annelie.. =9
    Jag ska färga mitt hår nästa torsdag hos praktikaten, får se om jag oxå kommer ut med röd flamma... hi hi hi
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb