Hemsk ponny mamma.

I manegen efter sista lektionen:
-Du får inte tjata så mycket på henne
-Jag tyckte att jag var rätt så tyst o pratade snällt (hur man nu gör när man pratar snällt...?)
Detta om när Mira red Lillebror igår o M skrek att hon var INTE arg! Ja ja, nästa gång får nog Kajsa vara ridlärare=) Å Carolina lovade (detta gjorde även Linda innan idag, tur man har snälla vänner) att slå mig i huvudet fler gånger när jag var en sådär hemsk ponny mamma som vi alla pratar illa om...=)
Frågade M när jag kom hem ikväll om även hon tyckte att jag tjatade på henne (fortfarande tyckte jag att jag knappt sagt ett ord...) JA! var svaret. Det behövs ju inte, för jag kan ju rida nu! Det är bra med självförtroende...
Så frågan är vad mina elever tycker eftersom jag tjatar 5 gånger mer på dem... (men de betalar ju för det)

Kommentarer

  1. Å jag är sån under Tinas lektioner.. får bita mig i tungan nu för att vara lite tystare. Än så länge har inte Tinas bett mig gå därifrån men hade jag varit ridlärare hade jag nog gjort de ;) Men signe har inte sagt ett ord än dock ignorerar hon mig stundtals....

    SvaraRadera
  2. Ha ha haaaa!Tror det bor en hemsk ponnymamma i oss alla;det kan va livat här när jag ska hjälpa min ungar ibland!!!Man skulle ha en liten Annelie boendes här i skogarna, så man slapp gapa på sina ungar;för även om du säger samma sak så säger de ju inte emot dej;)/VBM

    SvaraRadera
  3. Hmmmmmmmm men den där Tina hon är ju alltför snäll...
    Fast fick höra från ett annat håll att hon var FÖR sträng...hihihihi ( fast det var på en lektion i Lilla heda....)
    //Tina

    SvaraRadera
  4. HAHAHA! Jag känner verkligen igen mig i det.
    Mamma fick knappt säga någonting till mig när jag red.
    Men nu kan hon få kommentera någon enstaka grej. ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb