En avramling


Ja, en åkte av idag, o detta i skritt. Men han var snabb den lilla pojken, å oj, jag råkade visst skratta lite... FÖRLÅT. Men ni var duktiga sen o han hoppar ju bra, men man kan ju förstå att de kan ha lite problem... Lite envis o stark ju... Fattar inte hur ryttaren kunde sitta kvar, det är INTE lätt att sitta på en för liten häst!
Annars var det bara ett par stövlar som ramlade av... Kan man begära tårta för det???

Några härliga vänner kom o förgyllde sista gruppen. Gjorde vad jag kunde för att få av den ena av dem genom att höjja hindret lite, men hon var envis med bra benslut =)


Kommentarer

  1. Inte för att jag vill verka tjatig, men tack än en gång för en rolig kväll. Sara var ju i en klass för sig!! Kul att hoppa lite!!! Ska bli spännande att se om jag kommer ur sängen imorgon, men det är ju en världslig sak... Kram på dig, vännen!!

    SvaraRadera
  2. Meningen är inte att man ska få av sina elever... man ska hjälpa dom att sitta kvar!
    Men alltid gott med tårta;)

    SvaraRadera
  3. FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT MIG stora S & A!!!! et var inte meningen att glömma och meddela er att vi var på lucia imorse! Usch, vad jag skäms!!!! Lovar att inte göra om det!!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  4. haha..ja blev lite chockad när ja satt där på marken..va ju typsikt bara för man pratat om de innan...men ni andra fick juh er ett gott skratt iaf..inte minst ponnysen små ryttare som verkade mkt nöjda att de minsann inte bara dem som han fick av..haha

    SvaraRadera
  5. Jaja du kan försöka du!! Det är inte snällt att göra så mot någon!! Det kan slå tillbaka!!
    S

    SvaraRadera
  6. M:du är aldrig tjatig, o framförallt inte när du tycker ridningen var rolig =)
    I: Ska man försöka få dem att sitta kvar? Varför?
    M2:Skönt för ponny ryttarna att se sin idol ramla av tror jag=)
    S:inte skulle väl du göra något elakt mot mig...?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb