Änder o annat

Var nästan lite nervös idag. Skulle ha tre nya i min lilla grupp där de inte är så många men där jag ibland kan behöva mycket hjälp ändå... Men hu så duktiga de bidde när de kände att de faktiskt var duktigare än de nya (eller ja, vissa av de nya i alla fall )
Måste få säga att B klarade sig galant idag, lika duktig som T brukar vara. (nu är det föräldrarna jag pratar om, he, he) Jag behövde inte ens hjälpa till med att kratsa hovarna. Men tränset, där gick gränsen! ( å det kan väl du T?) Brukar ju behöva hjälp i manegen av föräldrarna, men idag fick M bara hjälpa till att ställa upp koner o mocka, så duktiga var de!

Avslutade kvällen med att hoppa på den store grå. KUL! På vägen hem såg jag tre gräsänder vid ridbanan. Ska inte de vara vid en sjö??? Men det är väl så blöt nu att de trivs överallt :(

Kommentarer

  1. "ASG" Vi blir proffs snart... Och visst kan jag tränsa....nästan=)
    Det är inte bara barnen som lär sig även deras föräldra TVINGAS till det fniss...

    SvaraRadera
  2. Elin tyckte det va jätteroligt att rida igår men det är det ju när man har en så bra ridlärare! Det är alltid lika trevligt att va på ridskolan.

    SvaraRadera
  3. vad har du för mail adress??

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb