V B L (=världens bästa Lisa)

V B L har haft träning idag. Men då kusen har varit svullen i ett ben vågade jag inte vara med. Boooring men kul att hinna titta på de andra. De flesta är ju mina elever oxå. Vi säger ungefär samma saker, men konstigt hade det väl varit annars. Basic.
Hunnit med en egen lektion + ridit Casper, Valley o Marabou. Nice=) Fast egentligen känner jag mig mest trött o lite yr :( Går nog över till i morgon.
Nu ska jag mysa med nästan hela familjen (Mira har Signe lånat över natten) o äta revben. Gott!

Kommentarer

  1. barnen fick välja mat så det blev revben här me :)

    SvaraRadera
  2. hej annelie :)
    jobbar du nu på onsdag? jag KANSKE ska hälsa på i Lenhovda! // emmy

    SvaraRadera
  3. hej annelie!
    jobbar du på onsdag?
    ska KANSKE hälsa på i Lenhovda då :)
    // emmy

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb