Tack Marina =)


Både för att den är fin men framförallt för att du gjorde den till mig. Kram

Kommentarer

  1. Men vad AVUNDSJUK JAG BLEV vill oxå ha en sådan fin blogg....
    Hur gör de undra jag,,,,
    Vill oxå ha ha ha ha ha ah ah ha

    SvaraRadera
  2. Håller fullständigt med dig(Annelie), denna var mycket bättre, mindre suddig! :) :) :) Herregud vad hurtig du é, inte nog med att du far hit och dit, nu är du ute och springer också. Är det något som är smittsamt, tror du?? Isf kommer jag genast för en smittsam kram...!!!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  3. men therese! ja tycker din blogg e jättefin!
    kan göra en header åt dig med om du vill =)
    är inte så duktig än men ja håller på och lär mig..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb