Spagettiarmar


Idag har jag öst salt. Först från backen upp i traktor skopan. Sedan ur skopan o slungade ut det i ridhuset. Å så en gång till. Å en gång till, Å så ännu en gång. Känns som jag har fått lika långa armar som denna snöman...




Rätt trött när jag kom hem, var inte alls sugen att gå på Salongos Mode kväll, men som tur var gick jag dit. Inte för att jag kommer att kunns sätta upp håret bättre, men det var riktigt trevligt. Ann är ju bara för härlig! Å så är det ju inte alla dagar man ser Linda så fin i håret:) Det allra bästa var ju att få hjälp med en "hjälmfrisyr"...

Kommentarer

  1. Håller fullständigt med om att Ann e för härlig! De är ett härligt gäng på Salongo!! Måste testa om min plattång klarar jobbet, annars får man väl skriva till Tomten....

    SvaraRadera
  2. Men varför sa ni inte till mig... vill oxå gå på mode kväll...:( jag vet ju inte nått som händer här i Lenhovda... såg bara att det var massa folk där...

    SvaraRadera
  3. Sorry Therese. Ja jag såg bara skylten utanför när jag körde förbi en dag. Men det var trevligt. De lovade fler kvällar, vi går då!

    SvaraRadera
  4. Kan ju skvallra att hjälmfrissyren fungerade INTE!!!!
    //Tina

    SvaraRadera
  5. Vet inte om det blev nått skriver igen..
    så här skev jag innan...
    Snälla söta !
    Vi ses i morgon frukost..
    kram

    SvaraRadera
  6. Ja det lät ju kul. Mer sånt :)

    SvaraRadera
  7. Va ska du behöva ösa saltet 2gånger???Finns det inte en gammal bog balle som du kan sprida saltet med,så behöver du bara ösa en gång.../Malena

    SvaraRadera
  8. Ha ha,glömde du är ju ingen bonne!!!En bogballe är en konstgödselspridare!!!Borde ju funka utmärkt till saltspridning oxå!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb