Onsdag

Igår klippte jag min häst. Tyckte jag skulle passa på när det inte var så kallt utan han kunde vänja sig innan kylan kom. Ooops... Kanske skulle börja kolla vädret. Men han har ett varmt täcke på sig.
Känns som det är många som vill ha den gråa spanska hästen. Tycker vi gör ett studiebesök o hämta hem honom :)

Madde kurerade min huvudvärk genom att dra ut mig o plocka ner en del av studsmattan idag. TACK (ja, eg var det jag som drog ut henne, men huvudvärken försvann i alla fall) På tiden att få in den innan snön kommer!

Chatte fick vila, passade på att jobba lite med Jafar i stället. Hinner inte med båda när de inte är på samma ställe. Tar ju ett tag att köra ut till H.


Lektionerna flöt på fint, eleverna är ju sååå duktiga. Alla har lovat att de ska vara med på nästa dressyr-tävling :)


Vi skulle föresten behöva en lite ponny nu när Scooby lämnat oss. Någon som har en?

Kommentarer

  1. Okej då, vi säger väl det då (att du drog ut mig :) :) Tusen tack för lånet av bilen idag, det är guld värt att ha grannar som är så snälla och hjälpsamma. Jag är väldigt glad över att få ha er som grannar & vänner!!! Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Det är klart att eleverna är så duktiga med en så duktig o inspirerande lärare! Tack för rolig hoppträning igår, hoppas allt är ok m Valley - Emma hade bara lite ont i höft/ben/fot på kvällen, men hon verkade som vanligt i morse. Måste göra ngt åt underlaget innan ngt allvarligare händer...

    SvaraRadera
  3. Har Scooby lämnat oss? Varför då?

    SvaraRadera
  4. Tack Madde o Cilla. Värmande ord :)

    Ja Malin, Scooby fick åka, vi tyckte inte hon funkade tillräckligt bra :(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb