Idol

Klart att Eric är bra, Men Jag älskar TOVE! Mira ringde tom o röstade =)

För övrigt har vi hunnit med att rida Lillebror (som Mira älskar över allt annat just nu) jag har ridit den vackraste, 2 lektioner varav i den första har jag en tantaluring som tycker att jag överför så mycket positiv energi till henne att den lever hon på hela veckan (hon sa faktiskt nått sånt, nice!) o i den andra lektionen fick både Casper o hans ryttare jobba så det knakade. Hoppas det går lika bra för dem på söndag :)

I morgon bär det av till Jönköping för lite shopping. Vet inte riktigt vad jag ska shoppa för nåt men det ordnar sig nog.

Kommentarer

  1. Hoppas ni shoppat nått fint.. man kanske skulle följt me bara för det trevliga sällskapet

    SvaraRadera
  2. Vi röstade oxå.... första gången!

    SvaraRadera
  3. Tack för genomköraren i fredags för Casper o ryttare! Det räckte ända till en blå-gul rosett!! Stora kramar från oss alla till en toppeninstruktör!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb