Förlåt

Jaha då har jag oxå, som många andra då o då, börjat fundera på om man ska låsa bloggen. Men det borde man ju inte behöva göra, för det verkar ju inte vara mer än max 10 pers som läser min blogg, det är i alla fall inte fler som kommenterar...
Ärlighet varar längst. Så sa de precis på TV:n just nu o kände för att skriva det...
Tur man har vänner o familj som tycker om mig som jag är (för det gör ni, o hör sen!!!)
Fick en blomma av en f.d elev idag, kändes bra. När man som mest behöver det:)
Jag står för det jag säger o vill gärna hjälpa så många som möjligt, ibland blir det fel o jag kommer göra fler fel i framtiden, så jag passar på att säga
förlåt.

Kommentarer

  1. Precis så känner ja me.. vad man än gör ibland så blir det fel känns det som. Men men vi har ju varandra ;)

    SvaraRadera
  2. Men Annelie VI ÄLSKAR JU DIG!!!!

    SvaraRadera
  3. Klart vi tycker om dig, du är ju värdens bästa ANNELIE... Och en super bra ridlärare önskar att jag kunde hälften av vad du kan (om hästar då).... Du tar folk bra... och man ska säga vad man tycker man ska berömma och man ska kritisera....
    Jag drömde ju till och med om dig i natt...
    SEN ÄR DET TRIST NÄR INGA SKRIVER KOMMENTARER..
    Jag gillar denna gråa

    SvaraRadera
  4. Du är en pärla!! Det ska du veta!!
    Sara

    SvaraRadera
  5. Måste ju kommentera lite slälv. Tack alla, älskar er oxå! Blir lite orolig för T, stackare som drömmer om mig...:)

    SvaraRadera
  6. Hm, ja undra vad det är för drömmar....

    SvaraRadera
  7. Jag tycket att din blogg är super bra, en som jag försöker kolla lite på varje dag :)

    Och så tänkte jag höra om du vet någon som ska köpa d-ponny? ;)

    / Elin

    SvaraRadera
  8. Ja det är lite oroväckande ;) Klart du ska säga vad du tycker o stå för det! Du är förlåten, vad det nu är du har/kommer att göra, haha

    SvaraRadera
  9. Ingen fara A... Ni åkte ju väg på semester "fniss"
    (menar drömen)

    SvaraRadera
  10. Men lilla gumman.. de finns ju ingen bättre Annelie.. =) du gör väl aldrig något dumt? iallafall inte som jag märkt.. Ja tycker om dig precis som du är, å fan om du ändrar på något.. =P
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Tack att jag är förlåten;)

    Kul att höra att du läser Elin. Hade ju en elev som jag tyckte skulle titta på din, men det bidde en annan häst där. Ska du köpa stor?

    SvaraRadera
  12. Okejokej, lite synd :P

    Ja det är tanken, men måste ju sälja play boy innan. Har tyvärr inte råd med 2 pollar :(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb