Vill bara säga...

..att jag vill umgås mer med mina VÄNNER!!!

Kommentarer

  1. Det vill jag åxå att du ska göra...

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker vi röstar fram fler timmar på dygnet!

    SvaraRadera
  3. Vore så mycket enklare med ett kollektiv ;)

    SvaraRadera
  4. Jag rösta oxså på kollektiv... vad smidigt branvakter maten klar kakor bakat och massa trevliga vänner runtomkrig sig...

    SvaraRadera
  5. Lite svårt med detta långa avstånd. Vi kan väl ses nästa vecka.Sara

    SvaraRadera
  6. Tur för dig att du inte tog med dig Björn o flyttade måste jag säga :)

    Å ja, har vi alla röstat fram kollektiv nu då?

    SvaraRadera
  7. "Skogsstjärnans Kollektiv"

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb