Tömkörning med Anders Eriksson

Sveriges bästa tömkörningslärare (iofs den enda jag har haft...) gästade oss idag. Skitkul! Marina o ja tränade tillsammans, vi tyckte att vi var bäst (naturligtvis) men Anders sa något om att vi hade behövt ett par dagar till för att öva... Hmm, vad menar han med det? Jag tolkar det som att vi var så duktiga så efter ett par dagar hade vi klarat ALLT :)
Om man lånar ut sin kamera kan det bli en del roliga kort, tack Ida :)

Här sa A att man måste ju för faan ha ordning på skiten. Tror det var tömmarna han menade.

Tre som var där i stort sett hela dagen


Koncentration








Å så den sötaste av de söta :)
Hoppas det blir fler sånna här dagar. En är ju redan beställd, men med en annan tränare. Sveriges näst bästa...???

Kommentarer

  1. Jag fattar inte nått... Men de så ju väldigt pampigt ut... Tycker nog att ni var bäst... han var nog bara avundsjuk att ni va sååå bra=)

    SvaraRadera
  2. TAck för en trevligt och mycket inspirerande dag! KAn hästen bara bli pigg så ska här tömköras!!!!!! (måånga utropstecken =))
    MYCKET sött barn! kramis

    SvaraRadera
  3. Borde man inte fråga innan man lägger ut folk på bloggen!!!!!!

    SvaraRadera
  4. De som jag har på kort här har jag frågat?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb