Sista uteritten i höst?

Sådana här t-shirts tycker jag alla borde ha =)


En grupp fick rida ut i skogen idag. Härligt. För killarna i gruppen var det första gången de fick galoppera i skogen, o det gjorde de med bravur!
Jag tog jag en liten powernap idag mellan föräldraplikten o jobbet. Sååå skönt. Skulle man göra oftare!!! Innan lektionerna började blev jag bjuden på FIKA. Tack Ebba o Elsa som bakat.
Å Tack Malin som tog med S till hockeyn då föräldrarna inte hade möjlighet. Hon fick ju sluta tidigare från jobbet för att hinna med men vad gör man inte för sina vänner=)?

Kommentarer

  1. Ute ritten var rolig sa E. Fast hon fick vara SIST. Ha ha...
    Elsa har ju givitvis en sådan T-shirt...vad annat.

    SvaraRadera
  2. Varsågod =) Var två överlyckliga pojkar jag hämtade för de skulle samåka dit och så hann de leka en stund innan det var dags o åka också :) Så vi var i god tid, gick t o m till ishallen o kom ändå i tid.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb