Sista dressyrtävlingen för året?

Inga bra kort blev det o filmen orkar jag inte redigera nu, men jag tyckte vi alla var duktiga idag. Jag hade ju önskat mig lite mer power i min häst och det fick jag idag... Lite väl mycket stundtals... Men det var roligt att känna att han laddade där inne även om det blev en del missar=sämre poäng. Men vi kom 4:a i alla fall i första LA:n även om Tina gjorde allt för att putta ur mig ur resultatlistan :)

Ponny laget i dressyr var ju iväg o tävlade idag oxå, o de kom TVÅA!!!!!!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS =)

Kommentarer

  1. Orkar redigera ;) Måste ju varit en proffsfilm :) Fast fotona kan jag hålla med om, såg dem o de verkade inte så bra, fast ni skötte er bra! Det gjorde alla hemmaekipage. Jättekul!!

    SvaraRadera
  2. Klart det var en proffsfilm Malin, men jag brukar inte lägga in hela ritten, tror inte folk är intresserade av att titta så länge även om det är vackert ;) Tack för att du filmade!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb