Ledig dag :)

R o N försöker lära sig kameran...





Började dagen med sovmorgon. Therese trodde inte sina öron när hon hörde att hon ringde o väckte oss (ja, nästan i alla fall ) Sen blev det lite fotografering av mästerfotografen Natte (obs korten är från min kamera) Hoppas hon tog några bättre... Hon sminkade mig först så vi skulle ta lite på mig oxå men det orkade vi inte med efter att ha försökt få alla barnen på glatt humör samtidigt. Inte det lättaste.

Sen bar det av till stora staden för lite shopping o bio. Även Smilla var med o hon skötte sig exemplariskt, tyckte filmen var kanon. Ice Age 3 blev det.

Kommentarer

  1. http://www.paxlux.se/ där finns väggtexterna, fast jag köpte mina på tradera.. =)

    De blev nog några bra kort iallafall.Ska bränna dem till dig så får du leka med dem själv i photoshop.. =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul me bilder ! att man aldrig får nog ...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb