I helgen är det KM

Visst låter det stort ;)? Å jag har inte ridit sen i lördags. Men Natte rastade av honom idag. Gick riktigt bra faktiskt. Som tack bjöd hon mig på fiket, nice :) (borde kanske varit jag som bjöd henne...)
Skolan var där på morgonen. Lite hektiskt men roligt. Roligast var att få upp Sofie. Trodde jag aldrig. Hon tyckte tom det var skoj, men det fick vi inte säga till Amelia. Så det tycker jag vi gör.... ;)
Silkepeelat benen nu. AJ gjorde det. Undrar om det växer mer på vintern? För att det blir kallare liksom???
Nu undrar vi om någon tänker bjuda på fika snart eller om vi ska äta mat i stället...

Kommentarer

  1. Heej! Är det bara du som är anmäld på stor häst på LD? Jag fattade inte startlistan på hemsidan! MVH Maja E

    SvaraRadera
  2. Therese; ja jag kan bjuda på revben. Gott!
    Maja; startlistan lades ut innan du anmält dig, därför står inte du med.

    SvaraRadera
  3. Jag undra bara om du är varm om fötterna gumman... hur känns det?????
    Kan du ta Elsa hem från T:s kalas... snälla.

    SvaraRadera
  4. Men frös du om fötterna ????

    SvaraRadera
  5. Fötterna kändes bra, men sen blev jag blöt o de har inte torkat än så jag kan inte riktigt säga om de var bättre eller inte. Har ju inte varit så kallt att man börjat frysa heller. Men det kändes ju varmare på en gång i alla fall =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb