Hockey träning...


...var det som vanligt igår. Å eftersom det fanns extra istid fick de spela 1,5 timme, alltså 30 min mer än vanligt. Detta var inte så omtyckt av oss mammor som stod o väntade med trötta, hungriga barn som ville hem o laga mat. Undrar om mina elevers föräldrar känner så oxå, jag som aldrig håller tiden...? Svaret är antagligen JA. Å jag som tyckt jag varit bussig... Ska skärpa mig i fortsättningen. Idag så höll jag schemat till punkt o pricka! Vi hoppade, 4 st grupper o ALLA var hur duktiga som helst. Brukar alltid vara någon som krånglar, men inte idag. ILIKE! Stackars hästen han jag inte med, hade föräldraplikt på fm, men lite mockat o mat fick han i alla fall. Det får bli andra bullar i morgon, då blir det galopp i skogen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb