Fredagen

Barnen sov på fritids, så det var en lugn morgon med bara ett barn att göra igjorning. Skönt. Men inte kom jag till stallet tidigare för det inte. Men som tur är ju Ramona där tidigare. (fast igår hade hon visst hoppat(!) till jobbet så det tog lite tid för henne med) Lektion på fm med mina härliga pensionärer. Vad skulle vi göra utan dem (å framförallt Marabou)?

Sen kom LISA! Alltid lika skoj :) Beröm fick jag, tycker jag om. Men vi fick oxå jobba hårt. Tyckte dock hon var som en ettrig terrier på de flesta igår, men vi verkar tycka om det. Konstiga människor...

Sen var det dax för SPÖKRUNDA i Sjöparken. Jag var HÄXA! Vet inte om barnen eller vi hade mest skoj :) Jenny frågade S om det var roligt, å jo det var det, men svårt. Man var tvungen att både titta o tänka. Är han en karl eller??? Å häxan tyckte han var väldigt lik mamma, men det var det ju inte. Mira däremot hälsade på mamma när hon kom...

Kommentarer

  1. signe såg vem häxan var men hon tror faktiskt att det var ett riktigt troll i båten (eller en varg)...

    SvaraRadera
  2. Tycker att det var lite läskigt... =) häxan var ju grymt läskig drömde om henne i natt... M fick trösta mig han var hel ´nöjd...=)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb