Bowling

Hi hi så roligt det var att bowla med barnen. S sin vana trogen skulle göra det så fort som möjligt, några gjorde så gott de kunde för att få hål i golvet =) en liten en höll på att följa med själv när klotet skulle iväg. Men en o annan strike lyckades de med!
Vi vuxna var nog inte så mycket bättre, inte jag ialla fall. Sara såg ut som värsta proffset, Mats glänste i början o Björn i slutet. Min glansperiod vet jag inte när den var... Men jag lyckades med en Strike!!!
Avslutade kvällen med mat hos S o B, jättegott sen gick jag o la mig TIDIGT.

Kommentarer

  1. Ja väldigt tidigt Annelie... kände inte igen dig i går..... inte den rätta Annelie en trött trött A.....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb