Virre på besök

Å då såg det ut så här. Lite el in min hästs kropp. Frågade hur det funkade. Tja olika sorters ström med olika styrka. Strömmen kommer från elutaget där... Ja mycket klokare blev men ju inte, men bara det funkar så =) (det var INTE 220 volt rakt in i min häst, promise)Ska i alla fall lösa spänningar o ömheter. Jag hade ju dock inte hittat några ömma punkter, men Virre lyckades. Nu låter det ju som om det var bra, det bästa hade ju varit om inte hon heller hittat något, men nu när det ändå fanns vissa punkter var det ju bra att de hittades.
"Hmm, biter han sig fast här i höger sidan?" "Eee, jo det gör han ju ..." "Då får du massera här". Ja lite så lät det. Blir nog nån gång till hon får besöka oss. Tack så mycket Virre! (jag kände mig som en nybörjare som inte visste någonting...)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb