Utebliven utlovad fika

Ida hade lovat fika om jag kom o tävlade i Högsby idag, men bizzi som hon var hans det inte med. Men hon tyckte att jag kunde bjuda i Lenhovda istället, vilket jag GÄRNA gör =)
Domaren dömde som vanligt konstigt tyckte jag, de jag tyckte var fina tyckte inte hon o tvärtom
.
"Vår egna" domare tyckte likadant, men så här glad var hon i alla fall när hon borstade med den ROOOSA borsten.




Chatte gick bra, saknar dock lite energi, men han gör allt bra. Han behöver bli lite mer bärig o "på hugget". Kom 4:a i LB:3, vann då hästgodis o 3:a i LA:3 vann då dessa små koner. Kan man nog använda i kanin slalom... Ja du, om det är någon tävlingsledare som läser detta (nämner inga namn Ida) så tycker jag priserna var sådär skoj. Vi vill ha lite glitter o glamour =) Men annars mycket trevlig personal o tävling måste jag säga. Fick en dammsugare alldeles gratis eftersom de inte hade någon växel. (ni vet en sådan man äter...) Nu är det tävling hemma på söndag men sen tror jag vi ska vila lite.

Kommentarer

  1. Helt klart vill man ha glittriga priser...eller råsa!!!!
    Man blir ju inte så avis på en kanin-kon!!
    //Bubbelgummet

    SvaraRadera
  2. till mitt försvar...JAg ville faktiskt att vi skulle ge bort glitter spray och rosa/lila nosludd, reflextäcke och pälsglans, samt en mycket vacker lädergrimma med lite mycket diamanter´men fick inte!! (det fick ponnyerna på lördan) Dressyrtanterna i vår klubb sa att dressyrfolk inte vill ha glitterspray!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb