Min tisdag

Idag när jag kom till stallet möttes jag av alla hästarna. De hade helt enkelt tagit sig ur hagen o gått in. Som tur är har vi snören för alla utgångar så de hade inte kommit vidare. Är det detta som kallas lösdrift???
Sen när det var dax att hämta dem var de INTE sugna på att komma in. Fick hämta dem en o en, å det är låååång väg. Är det det som kallas friskvård???
Hann med en tur på världens vackraste, men det kändes sådär. Kan inte svänga vänster :( Å ja som är hypokondriker tänker ju genast att något är fel. Men det är klart, kan ju faktiskt vara skit bakom spakarna med...

Kommentarer

  1. gulle hästar...inte var dom sugna på att gå in i eftermiddag heller....=(
    I kväll traskade dom i alla fall iväg bortåt gräset så vi hoppas dom stannar där dom ska i natt
    //T

    SvaraRadera
  2. Var rädd om din häst,jag är ju vekligen skit bakom spakarna men tyckte ju vår var konstig,och se diagnosen luxation på SI leden!!!Jag vet om en bra veterinär...;)Malena

    SvaraRadera
  3. Var glad att du kan svänga åt nåt håll... Kan vara en felinställning... kanske bra att kolla med verkstaden

    SvaraRadera
  4. Kan man beställa tid på Larssons tror du???

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb