Underbara ATG




På det här stället har jag tillbringat halva min dag med lille Jaq. Inte för att hans fall var så komplicerat utan för att de ALLTID bokar in 500 hästar på EN veterinär. I alla fall när jag är där. Kom till jobbet i lagom tid, en kvart innan lektionerna började. Blir man svettig eller??? Tack DC som tog in hästarna åt mig o Daniella som låste upp o gav de små eleverna en häst att göra igjorning.

Nästa gång har vi beställt tid hos den här damen så han kan få lite ryggbehandling oxå. Nästan som att åka på spa =) (undrar om jag kan få en behandling när man ändå väntar?)



Lektionerna förlöpte väl, ialla fall efter att vi gått in i ridhuset eftersom hästarna ville beta hela tiden..Suck...Andra lektionen blev i skogen utan några indicier alls. Fick sedan hjälp av goa stall tjejjer o killar(!) att släppa ut dem i hagen å sen var det dax för p.hästägar möte. Inget fika =( men trevligt ändå. Stallet är antagligen FULLT!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb