Nu har de kommit!!!

Idag när jag vaknade hade jag bara 38 graders feber. Finnemang tänkte jag, ringde lite, till Tina, terroriserade Malin på jobbet mm å så vips satt jag i bilen på väg till Visingsö. Lämpade av ett barn i Glosäng, ett var redan uthyrt o ett fick följa med (läs Smilla) Bad stora syster att packa med en film som hon kunde titta på, tex mamma mu eller nåt. Det blev Bratz. Det ska börjas i tid. På vägen plockade jag upp Meagan, alltid skoj med lite sällskap. När vi kom fram till färjan sa de att vi inte kunde få åka tillbaka förrän kl.19.30. Hmm 5 timmar på Visingsö, not fun. Men som tur var kom vi med på en tidigare färja hem. På färjan körde S lite Bratz moves så vi skrattade alla. (ja inte bara M o ja då)

2 söta kattungar som fanns i stallet
Apper tyckte Lenhovda gräset var finfint. Vägrade posera för en fånig kamera.

Likaså tyckte Sonja. Flytta på dig, jag äter sa hon!
De går nu vid ridbanan o har det bra. Åk gärna o titta på dem men snälla GÅ INTE IN. Bättre att vi lär känna dem ordentligt först. Fast å andra sidan hoppas jag att ni aldrig går in till hästarna när de går i hagen. Lätt att skadda sig där.
Nu ska jag sova. Förkylningen är väl inte helt borta...



Kommentarer

  1. ja vet inte när vi ska ta kort på dig.. får göra det någon dag tycker jag allt.. =)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina Hästar...
    Du menar att man INTE få gå in i hagen... okej ska sluta med det nu då...
    Precis som jag är i hagen!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja Therese, måste kunna lita på dig=)!

    SvaraRadera
  4. DET BLEV 2 HÄSTAR? :O

    Jaja, dom var ju finfina! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb