Hemma igen

Hemma igen från ett par härliga dagar hos mamma på Öland. Bara sol o bad. (ja R spelade ju lite golf förståss...) Barnen kfick tyvärr feber bara men de är ju inte lika gnälliga som en annan så efter en alvedon var det full fart på dem=) (kort kommer)


Igår passade jag på att åka in till Jenny för att kolla in Karl-Oscar dagarna. Satt utanför hennes hus o åt goa kex o drack olika drycker (jag körde:() Hon som jämt säger hur kul det är där med en massa grannar som kommer, inga kom. Mest gamla Lenhovda bor faktiskt. Men kul att se lite folk o träffas lite.

Nu har jag varit i stallet o INTE ridit. Han har ju tappat en ska igen. Grrr. Denna gången fick den sitta tre dagar... Men söta snälla goa hovis kommer i morgon på morgonen. Puss på honom. (hade ju ingen sko som ville passa hemma) Nu ska vi ut o se om det finns någon svamp i skogen o i kväll ska jag trimma Jannis man. Föl.bed på lördag, måste ju bli fin =)

Kommentarer

  1. Nä inte en granne kom igår.. men det var nog för att du var där ;)

    SvaraRadera
  2. Jag hade ju kunnat hämta dig, sa ju det...
    Välkomna hem...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb