Bull bak

Idag började vi dagen med ett besök hos vår favorit tandsköterska Ulle (ja, jo, vi har visst ingen annan...) Mira behövd slipa lite annars gick det bra. När vi satt där fick man ett sms från Ramona, Paplyn var på väg hem. Hon hade gått raka vägen in i transporten! Det är ju nästan så man blir arg... (ni som läser här kanske kommer ihåg att det var vissa problem med lastningen av just denna häst för en vecka sen) Kollade sedan våra halta hästar =) Ship har nog fång, Casper får åka till vet igen o Sonja är nog bara lat... (hoppas jag, eller kanske inte) Hoppas inte Tina hittar fler ikväll :S


Nu ikväll fick jag för mig att baka lite bullar (det är ju synd att ta det lugnt) Men än så länge är det bara en deg klump. Den vill helt enkelt inte jäsa. Grrr. Men lite kladd-kola- kakor har jag i alla fall gjort. (vadå hålla igen på kalorierna???)

Kommentarer

  1. recept på de kakorna Tack !!!

    SvaraRadera
  2. Inga fler halta hästar och jojo Sonja är nog bara lat - hon gick med ett pass...
    Alla hästar och elever har överlevt dag nr ett av höstens lektioner!!!

    SvaraRadera
  3. Inga fler halta hästar :-)
    Sonja verkar mest vara lite bekväm men snäll och användbar! har gått en lektion!!
    Alla har överlevt höstens första lektions dag...Även lillRåsa som hoppat in som vikarie och stannat kvar över natten på jobbet
    //Tina

    SvaraRadera
  4. ...va bra det här går för mig i dag att skriva här...antagligen kommer du få massor av medd...//Tina

    SvaraRadera
  5. Fast jag tycker det är roligt med meddelande...även om de är lika dana...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb